loading...
تهران موزیکال
خوش امدید

امیدوارم ازاین سایت نهایت استفاده را ببرید لطفا در سایت عضو شوید همچنین برای دریافت جدیدترین اهنگ ها در ایمیلتان در خبر نامه هم عضو شوید

admin بازدید : 382 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (0)

جنیفر لوپز ، خواننده و بازیگر ۴۱ ساله هالیوود که در شهر نیویورک متولد شده است ، صدر نشین لیست سالانه زیباترین افراد جهان در مجله پیپل شد و به جمع برندگان قبلی این مجله پیوست. هال بری ، جنیفر گارنر و بیانسه نولز از جمله برندگان پیشین این رقابت سالانه هستند.

“خیلی کم پیش می آید که من حرفی برای گفتن نداشته بود اما حالا واقعا” نمی دانم چه بگویم ووا واقعا” به این عنوان افتخار می کنم. من احساس شادی وافتخار می کنم و خوشحالم که ۲۵ ساله نیستم.”

این ستاره فیلم”برگزارکننده عروسی” که با مارک آنتونی ، خواننده معروف آمریکا ازدواج کرد و در سال ۲۰۰۸ دو فرزند دوقلو بدنیا آورد، از زمانی که به عنوان داور برنامه پرمخاطب “امریکن آیدل ” فعالیت می کند ، دوباره محبوبیت سابق خود را بدست آورده است.

آهنگ جدید او با نام “روی زمین” در بسیاری از جدولهای رده بندی آهنگهای برتر جهان ، صدرنشین شده است و در طول چند سال گذشته این اولین باری است که آهنگ جنیفر ، بعنوان یکی از آهنگهای برتر بیلبورد انتخاب می شود. سال ۲۰۰۳ آخرین باری بود که یکی از آهنگهای جنیفر، در میان ۱۰ آهنگ برتر منتخب توسط بیلبورد قرار گرفت.

جنیفر به مجله پیپل گفت:”حالا بیشتر از سنین ۲۰ تا ۳۰ سالگیم ، احساس رضایت و خوشحالی می کنم. وقتی در دهه سوم زندگیم قرار داشتم ، در موقیت و جایگاهی که دلم می خواست نبودم. اما اکنون در یک جایگاه و موقعیت عالی قرار دارم و کاملا” احساس رضایت و شادی می کنم . خوشحالم که می توانم این احساس را با همه مردم جهان تقسیم کنم.”

“من فکر می کنم انتخاب شدن من به عنوان زیباترین زن ، به خاطر عشقهای زیادی است که در زندگیم دارم . خیلی خوش شانسم که ظاهر جذابی دارم اما به نظر من زیبایی واقعی از درون انسانها سرچشمه می گیرد.”

از زمانی که جنیفر بعنوان داور پر بیننده ترین برنامه آمریکا انتخاب شد ، بسیاری از محصولات معتبر دنیا از جمله اورآل و گوچی او را چهره مشهور و مطرح خود نامیدند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
سلام دوست من به سایت تهران موزیکال خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات دانلود فایل , شرکت در انجمن و گفتگو با سایر اعضا در سایت ثبت نام کنید


درباره ما
ورود شمارا به این سایت بروز شده فوق العاده خوش امد می گویم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    خواهش می کنم نظر واقعیتان را در مورد سایت بیان کنید
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 311
  • کل نظرات : 219
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 338
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 195
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,186
  • بازدید ماه : 8,101
  • بازدید سال : 56,632
  • بازدید کلی : 1,110,044